ידע, מקצועיות וניסיון רב הם שמובילים אותנו להצלחה

תחזוקת אתרי וורדפרס

ידע וניסיון רב שנים

תחזוקת אתרי וורדפרס

גיבויים, עדכוני גרסה (תבנית, תוספים, מערכת וורדפרס, מסד נתונים, PHP ומערכות ליציבות האתר ורמת האבטחה), טיפול בתקלות, תכנות (שינויים בקוד קיים) והתקנות שונות (תוספים לפתרון סוגיות על פי דרישה).

01

גיבויים

גיבוי אתר האינטרנט הוא למעשה הדבר החשוב ביותר שיש לבצע לפני שינוי באתר או ביצוע פעולה משמעותית אשר עלולה לפגוע בתפקודו. הגיבוי צריך לכלול את קבצי האתר ומסד הנתונים ולכן נדרשת גישה מלאה לשרת בו מאוכסן אתר האינטרנט שלכם.

02

עדכוני גרסה

אתרי וורדפרס מבוססים על קוד פתוח. מעת לעת מתכנתים רבים בעולם תורמים מהידע והניסיון שלהם על מנת לשפר ולייעל את המערכת. בממוצע כל חודש יוצא עדכון גרסה חדש למערכת עצמה, לתבניות או לתוספים המותקנים על האתר שלכם. עדכונים לעיתים הם קריטיים מאחר והם עשויים לכלול גם תיקוני אבטחה חשובים.

03

טיפול בתקלות ותכנות

לתחזוקת אתרי וורדפרס דרוש ניסיון רב וידע בתכנות. במערכות וורדפרס משולבות מספר טכנולוגיות ושפות תכנות כמו PHP, JAVASCRIPT, CSS, SQL ונוספים. על מנת לתת שירות מקצועי חובה לשלוט בשפות אלו, כך שבמקרה של תקלה הפתרון ימצא במהירות האפשרית ויטופל במקצועיות. 

“אחד הסודות של הצלחה בחיים, זה להיות מוכן לתפוס את ההזדמנות כשהיא תבוא אליך.”

בנג’מין דישראלי

שירותי ניהול ותחזוקה

שירותי תחזוקה לפרטיים וחברות גדולות

השירות שלנו ניתן לעצמאיים בעלי אתרים קטנים / אתרי תדמית וגם לעסקים גדולות וחברות המנהלות חנויות אינטרנטיות. 

עסקים קטנים יכולים לקבל את השירות בתשלום, לפי שעות וחברות גדולות הצורכות עבודה רבה יותר יכולות לקבל את השירות לפי תשלום חודשי קבוע. 

תקשורת היא המפתח

שירות אישי

להכיר אחד את השני

כשאתם יודעים מי עומד מולכם, מה הרצונות והצרכים שלו יותר קל לכם לתת לו את השירות היעיל והמקצועי ביותר. ככל שתכירו יותר כך שני הצדדים יהנו מביטחון ויציבות במהלך ההתקשרות. אמינות ויושר זה הקו המנחה אותנו.

לתת את כולך להשגת המטרה

ידע ומקצועיות אלה דברים שנרכשים עם הזמן ככל שנצבר ניסיון. המוטו המוביל אותנו שאין תקלה ללא פתרון. כשנתקלים בתקלה האתגר הוא שמביא אותנו למקסם את היכולות כדי להגיע אל הפתרון. הסיפוק בתהליך בסופו של דבר נמדד בשביעות הרצון של הלקוח.

תכונות מאפיינות למתן שירות מנצח

מתן שירות ללקוח נמדד בלא מעט פרמטרים ובכל אחד מהם, עלייך כנותן שירות, לשאוף למקסימום. אמינות ויושר הם הצעדים הראשונים למתן האמון של הלקוח בך. דאגה ואכפתיות יפתחו את הלב וישימו את הלקוח תמיד לנגד עינייך. ובסוף צריך להיות מספיק מקצועי כדי שאתם תהיו אלה שהלקוח יסמוך עליהם לנהל ולטפל בנכסיו הדיגיטליים.
אמינות ויושר
97%
דאגה ואכפתיות
95%
מקצועיות
98%

יחס חם וקרוב

השירות האישי והיחס החם וקרוב הוא שמוביל אותנו להצלחה. הלקוח מרגיש זאת מיד עם ההתקשרות ומבין כי נכסיו הדיגיטליים בידיים טובות.

הצלחתך היא הצלחתנו ולכן כל הטיפול באתר יעשה באופן מקצועי ביותר ועם הרגישות הנדרשת. לא נבצע כל פעולה ללא אישורך וללא גיבוי למידע המאוחסן באתר.

פתרון תקלות יהיה בסדר העדיפויות שלנו ויזכה מיד לטיפול. חשוב לנו שהאתרים בטיפולנו יעבדו באופן מיטבי ועל כן נדאג תמיד שהגרסאות של האתר יהיו המעודכנות ביותר.

אנו שמים דגש מיוחד גם על אבטחה ומתעדכנים באופן שוטף בנוגע לאיומים הקיימים ונערכים בהתאם.

אנו נעבוד תמיד בשיתוף פעולה ונסייע גם למציאת פתרונות לצרכים שלכם.

אין לנו ספק שהשירות והמקצועיות שלנו יקנו לכם שקט נפשי וביטחון. אנו לא מחייבים את לקוחותינו מתוך הבנה שאם טוב ללקוח הוא יישאר איתנו לטווח רחוק ולכן אם לא תהיו מרוצים תוכלו לסיים את ההתקשרות בכל עת.

אמינות • יושר • דאגה • אכפתיות • מקצועיות

אנחנו נסייע לך לאורך כל הדרך

ניהול ותחזוקת אתרי וורדפרס 24/7. גיבויים, תיקון שגיאות, תכנות, שדרוגים, אבטחת מידע, התקנת תוספים ותבניות ושירותי תמיכה .